برندسازی توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی احیا شد

 رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی گفت:برند پس کنار گذاشته‌شدن کوپن در دو دهه قبل توسط مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مجدد احیاء و، واردچرخه تولید و مصرف شد.

 

 محمد حسین روشنک،رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی در گفتگو با خط شرق : برند پس کنار گذاشته‌شدن کوپن در دو دهه قبل توسط مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مجدد احیاء و، واردچرخه تولید و مصرف شد.

در برندهای مختلف باید اول به کیفیت محصول توجه کنیم اگر به این امر توجه نکنیم تبلیغات بی فایده است

بزرگترین برند ایرانیان در کیفیت میزبانی شایسته از مهمانان داخلی و خارجی است.

در حال حاضر برند در میان ۲۵ درصد از جمعیت کشور از جایگاه ویژه و در ۷۵ درصد مابقی از جایگاه‌ مطلوب برخوردار است

در سطح استان برندهای غذایی شاخص بسیار زیادی داریم که یک نمونه آن شیشلیک شاندیز است که ثبت جهانی هم شده است.

رمز موفقیت تولیدکنندگان و صاحبان برند در همراهی و همکاری مسئولان در مسیر برداشتن موانع تولید است.

صاحبان کارخانه‌ها به سمت همکاری با برندهای تجاری بروند، وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز حمایت‌های لازم را از هر دو گروه داشته باشد.

باید به‌گونه‌ای عمل کند که در هر دو حوزه تولید کارخانه و برون‌سپاری تولید عملکردی موفق از سوی تولیدکنندگان و صاحبان برند داشته باشیم.

برند پس کنار گذاشته‌شدن کوپن در دو دهه قبل توسط مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مجدد احیاء و، واردچرخه تولید و مصرف شد.

برندسازی توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی احیا شد